onsdag 1 juni 2011

Itrim dag 4

Måste erkänna att min nya diet är störtskön! Jag slipper fundera på vad jag ska äta om dagarna. När jag ska äta och slipper gå hungrig! Hur det sist kan vara har jag INGEN aning om? Hur kan en människa leva på 600kcal om dagen och inte känna sig hungrig/ deppig/ irriterad och trött? Men hur det än kommer sig så är det så det är. Jag mår bra, har superenergi, vill pyssla fixa och känner mig inte trött. Visserligen har det vackra vädret massor med det att göra tror jag.

Måste berätta att jag blev irriterad på grannens beige katt idag. När jag satte på min babybjörnselen och stoppade Emilia i den på väg till förskolan tyckte jag att de luktade konstig, och mycket väl, kattfan har pissat på vår dubbelvagn!!! Som tur är bara på varukorgen under, för jag har inte den blekaste aning om hur jag skulle kunna slänga sittdelarna i tvättmaskin, de skulle inte få plats men varukorgen är ju bara ett stycke tyg. Förutom varukorgen och bärselen så har en del kläder blivit nedpissade som låg där. Finns de något värre än kattpiss?
Bajs på lösa katter som folk har i villaområden och folket som inte tar ansvar. Att ha kattfan som gosar hemma och använder grannens tomt som toalett är inte OK..ska fanimig skjuta den katten. ;) Nä skojja bara, jag gillar katter, men inte ägarnas tänk. Jag ska inte behöva ha katt och problem för att de bestämt att skaffa en! Om min Ozzy hade gått lös på gatan och bajsat på andras tomter skulle ALLA tycka att det är fel, men en huskatt som lever som utekatt i radhusområde är tydligen OK??? Tur att familjen flyttar om 1 månad! =)

Nyss färgade jag håret. Ingen ny spännande färg utan bara täckte bort alla grå hårstrån, de är måååånga kan jag lova nu, är blev man så här gammal? Nu känns det lite bättre =D

Imorgon ska jag åka till Håbolund och titta på fina fyrfota, pussa nosar och umgås med hundfolk. Utan sambo eller barn!!!!! jag ska bara får vara MIG! Kan inte vänta mera..längtar!! =)

GO NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar