måndag 13 juni 2011

barn x4


Öråd..

Ja, denna dagen blev ju allt annat än vila, hur nu jag tänkte det skulle gå till med 4 småbarn hemma? ;)
"Lilla" Max Vilde var just som namnet säger sig, en vilde.
Alvin fick en del lek och däremellan tjuvnypningar, rivmärken, blev biten 2gånger samt ett blåmärke på ögonlocket efter att Max nypt tag i hans ögonlock och ögonbryn och inte velat släppa. Med andra ord en 1.5åring i sin värsta ålder. Men Alvin tog det hela ändå ganska väl skulle jag säga, min tappra pojke.
Men, det innebar att jag ständigt var på min vakt så att pojkarna skulle leka fint. Vill inte att någon ska göra sig eller något illa. Jag var helt slut på kvällen.

Emilia började att på kvällen bli gnällig som tusan innan hon äntligen somnade in.

Bror kom över, det skulle bli bara en liten stund men slutade med en middag med honom, Izabella, hans nya kärlek och hennes dotter. Sååå underbart!!

Glömde bort så jag lägger till att jag gick på en långpromenad på 7km hurtigt månadag kväll =) *stolt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar