lördag 4 juni 2011

Micro-Ålanders var e du?!


Jag var sååå hoppfull denna lördag att jag denna lördag skulle få en påringning från fru Ålander om att nu åker vi till BB. Hoppades så jag skulle spricka tror jag, men ingen liten micro Ålander kikade ut?
Lilla bebis jag väntar, nu vill jag träffa dig, även om det inte blev på just födelsedagen ;)

Annars var dagen full av aktiviteter. Jockes mamma och farfar Gunnar kom på besök. Vi umgicks hela dagen och det var verkligen mysigt! Alvin var så lycklig av att träffa farmor. Emilia hon sov mest halva dagen som vanligt när det stundar besök :/
Jag fick dessutom städa i huset på förmiddagen medan Jocke tog barnen på långpromenad. Det var härligt!
Vill verkligen hitta en städerska som kan hjälpa oss varannan vecka. Detta är outhärdigt, jag hinner inte med hälften av vad jag borde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar