söndag 19 juni 2011

Myssöndag

Äntligen lite leva hemma igen.
Jocke lät mig gå lägga mig igen på morgonen runt 8.30. Jag sov till 12!!!!
Emilia hade sovit risigt hela natten och jag såg ärligt talat stjärnor i vaket tillstånd innan.. =(
När jag gick upp gick Alvin och Jocke och la sig.
Emilia och jag for till Tygbutiken och skulle titta efter garn.
Febern var helt bortblåst denna söndag och dagen innan ploppade det upp prickar i frökens ansikte för att bara någon timme senare vara borta =) Med andra ord, en helt typisk 3dagars feber hade lillan lidit av.

Vi for vidare till Veddesta C till en liten butik som hade mycket mera garn. Där hade de det jag sökte. Väl hemma så kom vi lagom till att grabbarna gick upp. Så, hela familjen samlades i badrummet för söndagstvagning ;)
I nästan 2 timmar duschade/ badade och klädde på oss gjorde vi. Myys. Efteråt var vi fina och godoftande nog och for hem till min bror för middag.
Jag som dagen innan hade syndat massor med mat!! (Åt både lunch och middag vanligt) fortsatte på min dåliga vana och åt lite av grillmaten. =(
Usch, att jag inte kunde hålla mig....
En jätte trevlig kväll fick vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar