fredag 3 juni 2011

Mingel i riddarparken !


Idag var en makalöst bra dag. Vi var först iväg på morgonen och köpte en ny hoppgunga alá American style ;) som jag hittat på blocket. Ett stort skrikande färgglatt och plottrigt schabrak. Men en pryl som jag tror kan göra min mammaledighet lite enklare om den finns i mina ägor.
Alvin ÄLSKADE nämligen sin hoppgunga och de var en av de saker som underhöll bäst när jag behövde diska, laga mat mm och inte orkade hålla i honom. Men den här gången vågar jag inte placera Emilia i en dörrpost i en hoppgunga då min lilla vilding nog skulle vilja hjälpa henne att gunga in i kramen är jag rädd. Han skulle nog inte förstå att de kan gå illa om man busar med lillasyster. Så den här fristående som kan följa med mig var jag än är känns bättre. Även om den e riktig ful :/

Efter köpet åkte vi till outlet o bytte lite kläder och nappflaskor som blev i fel storlekar och begav oss till Riddarparken för en kompisträff.

Träffade Solle med Markel och hennes syster Carro som väntar Emilias & Alvins syssling =). Solles pappa kom lite senare. Jennie kom med Natejo och Tigra, Maria med sin dotter, deras mamma med Ricks dotter, Leslie med sin dotter, Aaron med sin son, Karolina med Antoni och sin mamma, Paula med sin son och man, Mellen med Boji, Gabriel, Viktor och Alma samt vi fyra på det och lite annat folk som vi känner var där. Vi riktigt tog över typ 1/4 av parken HAHA.
Ungarna sprang nakenfis och badade i fontänen, spelade boll och busade i gräset. Vi lunchade lite knytkalas. Solen strålade heeela dagen och en snygg T-shirt bränna har jag fått Hihih. Helt enkelt, en helt underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar