söndag 5 juni 2011

Markiser

Söndagen fick jag mina föräldrar att passa båda barnen från 12. LYX!!
Men kan lova att de fick att göra. Alvins dumma hosta gjorde sig påmind och han fick brickanyl till lunch vilket gjorde att han var hellt speedad efteråt. Det var hemskt att se! Det var jobbigt för alla, inkl. honom själv tror jag, så nu har vi kommit fram att vi ska försöka undvika att ge honom den..det är inte en hållbar situation då.
Mina föräldrar orkar inte att passa dem i några timmar efter detta..och det förstår jag. För han får sådan ENORM aktivitet i kroppen att det inte ens går att förklara????

Själva satte vi upp markiser ovan för Alvins rum och Emilias kommande rum: De är sååå fula, för korta men det blev så lyckat. Nu fick funktion komma först för Alvins rum har varit en bastu. Direkt 1timme senare blev det svalt i rummet!! Nu kan han äntligen sova där utan att ständigt vakna på nätterna och gny..

Fotade även UJ vagnen, ska bara får *pip* ur vagnen och lägga den på blocket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar