lördag 11 juni 2011

Loppis och hemmahäng

For iväg på loppis en stund ihop med Emilia på förmiddagen medan Alvin och jocke besökte simhallen. =)
Själv shoppade jag ett träpussel till Alvin som jag tror han kommer att tycka om och några sådjur, för det är hans nya favorit. Han fick även en buss av mina föräldrar som han ÄLSKAR! En ganska stor verklighetsavspeglad buss med rörliga dörrar, mittenparti i dragspelsvariant.
Jag shoppade även ett kamerastativ som jag är jätteglad över. Ett sort stativ som nästintill inte väger något är stabilt och höj sänkbart samt för en struntslant =)

På eftermiddagen bara existerade vi hemma. Jocke hjälpte mina föräldrar att skriva lite byråkratiskt skit som de behövde ha hjälp med till järfällahus och pappa och jag fixade fint på tomten. Emilia lyckades att kissa ned hela sin gammelmormor så att hon fick låna kläder av mig HAHA. Alvin stal babcia's (min mammas)uppmärksamhet hela kvällen och lekte med henne. Spelade boll, lekte i studsmattan, lekte att de åkte buss mm. En riktigt trevlig lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar