söndag 12 juni 2011

HJÄLP, jag har blivit med symaskin ;)


Alldeles riktigt, ett infall utav dess like.
Jag har ju sååå länge önskat mig en ny symaskin, närmare bestämt sedan vi bodde på Drabantvägen. Men det har inte känts befogat då jag haft en som faktiskt gått att sy på. Men nu efter att ha talat med Maria om hennes nya inköp så har drömmarna spunnit på ännu mera. En maskin som inte krånglar i det oändliga..ååh.
Så jag har sedan i torsdags kikat på Janome East Jeans som fröken köpte och läst på nätet om den och andra maskiner. Efter mycket övervägande insåg jag att detta är en sådan som jag oxå vill ha. Eller ja, egentligen vill jag ha en som har broderi oxå, men de är alldeles utanför min ekonomi skala med 2 småbarn och ett renoveringshus. =/

Så, alldeles för 1 timme sedan beställde jag min nya leksak!
"Världens mest sålda symaskin. stark mekanisk symaskin, flera gånger "Bäst i test"."

1 kommentar:

  1. Det bästa är att jag inte lagt en krona på den... fick den ju av mina pojkar när jag fyllde 31.

    SvaraRadera