torsdag 14 juni 2012

FURUVIK sommarsemester 2012





Sådär, äntligen ska min lilla dröm gå i uppfyllelse. Ja en av dem. Jag har så länge dröm om att åka till Furuvik med mina barn när de blir stora nog. Nu ska det bli av. På lunchen idag bokade jag 3dagar i Furuviksparken och boende på Furuvik Camping i deras safaritält. Plats för 6sängplatser.
Ska dela bostad med fam. Bruhn. Ska bli så skojjigt!! Får se hur vi alla står ut att sova i en liten ”sal”, 4 vuxana och  4 småbarn hihi…vilken tur att Emilia sover nätterna igen nu…NOOT. Men det säger vi inget om ;)

Det blir att bada ute, bada i pool , grilla, titta på djur, åka små åkattraktioner, ”sova”

Jag kan redan se Alvin och Elliot springa och småfnittra och rymma från oss medan Emilia rymmer åt helt motsatt håll HAHAHA…
Furuviks folder 2012:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar