torsdag 9 juni 2011

Marialek & Itrim

Idag messade jag Maria trotts att jag lovat mig själv att inte störa henne innan bebis kommer. Jag vet hur dåligt man kan må den sista tiden i graviditeten nämligen. Emilias sista månader i magen har gjort mig alldeles förskräckt vad gäller graviditeter.
Men, jag klarade inte att hålla mig och ville träffas lite.
Maria kom förbi och vi skulle bara göra inget en stund med istället blev det ett spontanbesök i min favorit tygbutik. :)
JÄttekul att få ha lite sällskap dit. Det var så länge sedan som jag var dit då min symaskin har börjat att krångla har intresset svalnat för syendet. Eller, inte intresset av att sy, men allt krångel gör mig så ledsen och det tar så lång tid att göra något då. Men nu blev det allafall lite tyg shoppat trots allt.
Nu ska de nämligen pysslas lite mickro-Ålander-bebis present. =)
(Ja, han får heta Mikro då Maria vägrar att avslöja vad han planeras heta tills han är född) ;)

Dagen fick alla fall en väldigt trevlig liten tutch med vår utflykt och jag njöt varenda sekund av sällskapet! Underbart att få träffas, och denna vackra mamma är nog vackrare än någonsin i sin gravidskrud.. *avundsjuk*


På kvällen var jag till ITRIM men fick inte väga mig. För jag hade missat min vägning veckan innan och man får bara väga sig varannan vecka så det blir för tight för nästa vägning. Därför blev det inte så. Men jag ville verkligen veta hur det går då jag tycker att det börjar bli lite kämpigt. Så jag fick ställa mig på vågen och det enda jag fick veta var att det hade hänt saker, mycket saker. Allafall lite tröst HAHA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar