onsdag 24 februari 2010

Söööööööötast !!!!!!!!



Våga vägra sömn! Det är Alvins motto just nu. Han vill verkligen inte sova och gör allt för att hålla sig vaken. SÅ, nu i morse var han vaken från 5.20 - 8.30. Jag försökte att lägga honom men då började han att gråta så så jag gav upp till slut för han blev ju klarvaken av att protestera.
Så, Alvin fick sätta sig bredvid mig i soffan och titta på nyheterna. Efter en stund bara började han att falla ihop som en liten fällkniv och stupade, min lilla lekhjälte.
Sööötaste värden. Nu har jag lagt han ned bredvid mig här att sova..lilleplutt.

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg!!
    Lillkillen då, vägrar sova - jaja, man kan ju faktiskt missa något när ögonen sluts igen.
    Nattis somnade lätt nu på kvällen efter att ha sovit nästan hela dagen... Snacka om kris!!

    SvaraRadera