söndag 14 februari 2010

Elliot plutten



Elliot Bruhn

Var hem till mamma idag en snabbis o lämnade några stycken bakelser så att man inte smäller i sig allihop =P.
Efter det var vi hemma en stund o jag fick en välbehövlig dusch och mina grottkvinnoben fick sig en rakning HAhaha..

Efter att Alvin sovit middag for vi hem till Camilla-Lindas mamma en liten stund. Fam.Bruhn bla. lille Elliot var och hälsade på och liten var precis lika fantastisk som sist jag såg honom. Men, den här gången sov han betydligt mycket mera ;) Fick inte till att fota honom så bra, men så är de när man har en Alvin omkring sig..sen blir det inte bättre när hjärnan min inte är med. Jag missade nämligen att ta med laddade batterier till blixten & jag glömde bort att ändra ISO inställningarna så alla bilder blev så sååå korniga =´( Men de var trevligt sälskap och kul o hitta på något en stund. Tog med mig 2st bakelser hem till dem att dela på. Kul att de tyckte de smakade gott.


Alvin blev sååå trött av att träffa främmande och vara hemifrån en stund idag att vi höll på att inte få hem honom i bilen utan att han somnade trots det mycket korta avståndet. Men det gick med många lekar och tända lampor.
Vid sängdags blev jag lite orolig för den lilla snoppen är röd ??!!! Ringe snabbt "jourhavande mamma" Maria (tack, tack, tack att du finns!). Hon stillade lite min oroliga hjärna, men lilleman fick istället för sömn ett bad. Så han fick leka sig ännu tröttare i baljan resultatet blev att han somnade mitt i vällingen hihi...


PUss på er mina vänner

1 kommentar: