lördag 27 februari 2010

Shopping..



Idag han jag med en del..men hade egentligen hoppats på att få gjort lite hemma oxå..men så blev det inte. Vi har ju återigen bestämt att nu så börjar det blir dags för att renovera igen, nu har vi latat oss tillräckligt länge ;) Men, var hittar man tiden för det med en bebis i huset? Som alltidnär Alvin lagt sig känner jag mig helt slut o vill sova..det kanske blir bättre om vi får lite ljusare kvällar framöver, jag hoppas?

Innan jag for iväg på shoppingträff idag var jag ute med Ozzy, Annelie och Hedda. OJojoj vad Bus var glad över att träffa Hedda och få leka lite. Vi ska försöka att hinna med en promenad imorgon med, förhoppningsvis på några timmar. Det förtjänar han.

Hemma hos Malin shoppade jag en T-shirt, svettisbyxor och en Body till Alvin till sommaren. Kom fram till att om jag känner att lilleman är för stor för body i sommar så kapar jag den till en T-shirt oxå. Men, jag bara älskade mönstret och kunde inte låta den inte hamna hemma hos oss hihihi.. Samtidigt tänkte jag att kanske body är en skön sommare klädsel. Så slipper man ha på sig byxor o bara har body?
Till mig själv köpte jag ett par sköna knickers. Såg den superfina tunikan som Maria hade på sig förra helgen. Men Oj, den kroppen har jag verkligen inte för att klämma mig i en sådan. Får väl drömma om den i framtiden..

När jag kom hem hade vi besök av Patrik och Cecilia. Oj nu är det bara 2 månader tills bebisen kikar ut. SÅÅ spännande. Ska bli så roligt att ha en liten bebis och mamma i krokarna att umgås med. =P

Nu ska ja göra lite mat till Bus, han måste ju oxå äta..

1 kommentar: