onsdag 24 februari 2010

Sol sol sol och mammaträff


Malins foto av gruppen, mitt blev så fult..

Åhh vilken underbart härlig dag det var idag!
Solen sken så underbart att jag blev glad i hela kroppen! *
Så klart fick jag lust att ta en promenad och frågade Jeanette om hon inte ville ta en promenad med hundarna innan träffen hemma hos Malin. Sagt o gjort, men liite problematiskt. Alvin var vaken hela promenaden och somnade precis på vår gata så jag kände att NU kunde jag ju inte böka med honom för han behövde sova. Så vi bestämmde oss att gå. Först hem till Jeanetta o lämna Tascha sen till Malin, men vi orkade inte hela vägen utan fuskade en bit och tog bussen. =P

Hemma hos Malin var allihop där denna gången. Lika trevlig som vanligt. Gott fika, bebisar och mammor. Vi komponerade ihop en gruppbild nu när bebisarna har blivit så stora =D

Alvin har en riktig kris just nu vad gäller mammighet och främmande samt om det är stökigt med mycket som händer. Han blir extrem klängig och bara han ser skymten av mig vill han upp i famn. MEN, han nöjer sig inte med det. Han försöker att borra sig in i mig verkar det som. Som om han ville komma ännu närmare (om det ens är möjligt). Så lilleman uppskattade inte helt fotostunden, inte när mamma var nära men utom räckhåll..pust. Så han ser mer ledsen ut än någon sin på alla mina bilder....
Ja undrar när denna fas går över??

Han var allafall snäll och tvångspussade inte på alla bebisar denna gången. Han var ganska nöjd att leka själv med leksaker och att öva på sitt krypande :D

Nu ska här sovas. Imorgon är en ny dag full med aktiviteter. Tex ska Ozzy chippas, vi ska på långpromenad med Jeanette och Willma och så ska de komma över o baka på kvällen. Jocke ska jobba sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar