lördag 13 februari 2010

Alla hjärtans Chokladbavaroise


Det är vad jag haft för mig ikväll. Hela kvällen har jag hållt på med min nyfunna hobby. Bakat efterrätter. Gud va kul de är, men tyvärr så är dessa +4kg på 5 månader inte lika kul när man hittar den mest onyttiga hobby man kan hitta. Dock, det är så kul att det är svårt att motstå. Och man kan ju inte baka efterrätter och inte äta dem liksom.
Trotts att jag varje gång åker runt o lämnar både till mamma och grannarna o bara spara en portion åt oss. Men de blir som det blir HAHAH..

Denna gången blev jag makalöst sugen på chokladbavaroise men jag har gjort den lite Alla Hjärtans dag inspirerad. HIhihi.. Förhoppningsvis kan jag visa en bild imorgon. När det hela är klart. Nu står det i kylen och gottar ihop sig inför imorgon.
Men, mums vilken god choklad jag hittat..synd bara att skiten kosta så mycket.
80kr st för 200g ..hrmp... =/

1 kommentar: