lördag 27 februari 2010

Leker med vad jag vill !!


Ha! Nu kan Alvin äntligen leka med det som han tycker att han vill göra. Inte enbart det som jag plockar fram till honom. Vist, det är ingen 70hästars i baken på lilleman, men de går, sakta men säkert framåt till dit som han själv vill komma =P

I morse vaknade han som vanligt okristligt tidigt och fick leka emellan oss i sängen medans vi blundade o försökte slumra lite till. Klarade av en timme lite drygt på det viset sedan gick jag upp med han. Jocke fick sova vidare ett tag.

Om några timmar ska jag iväg på en liten Me&I träff. Får se om man kommer hem med något fint till lilleman =P Vi får se hihi..

Shoppade fina bodyn och piké tröjor till han igår när vi var hem till Mellen och lunchade. Superkul att träffas, det var inte igår och ändå bor vi så nära varandra.
Vi lånade en resevagn av Mellen att ha me till polen, istället för vår supertunga. Vå kommer vi ALDRIG att kunna få upp till mormors lägenhet med alla trappor. Så den här e mycket bättre, men lite väl små hjul, hur ska det gå i all snömodd???! *panik*.
Men jag vill inte behöva panikköpa en vagn bara för att...usch så jobbigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar