fredag 26 februari 2010

Jag kan krypa!!!!

Min Alvin kryper !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han började för någon dag sedan att ta sig fram på något mirakulöst sätt, men då handlade det fortfarande om att hasa, dra, snurra sig fram. Men, idag för ca 2.5 timme sedan började lilleman att krypa när vi var hemma hos mormor och morfar. Första kryptagen var två knäkryp emot en majskolv som låg på golvet. Ganska direkt på det var stora krypbiten på lite drygt 1meter fram till Ozzy och gosade med hans lår o svans! Jag fick komma fram till Ozzy o klappa lite så han inte skulle promenerad därifrån, för jag ville att bebis skulle få sin "belöning" och att den inte gick sin väg ;)

Sedan på något sätt var det som om kulan hade fallit på plats, lilleman började att krypa åt alla håll o kanter o tog sig även fram mot deras dekoder och bytte kanal på tvn HIhihih..

Så, gissa vad vi ska göra i helgen..kan det vara att bebissäkra överallt ;)

MIN ALVIN KRYPER !!! Han är bara BÄST!

2 kommentarer: