måndag 22 februari 2010

pussipusspuss


Idag var en annurlunda dag. Alvin sov fruktansvärt dåligt i natt. 4e natten i rad.. =´(
Som jag har förstått det är detta en ny utvecklingsperiod och det stora är att han har börjat att drömma. Stackars stackars liten, har är orolig och ledsen när han ska somna och när han sover vaknar han och gråter. Han sover någorlund enbart då vi ligger ansikte och ansikte emot varandra och han får krama mig och hålla i mig. Men då sover ju inte jag så bra...
Pga av de dåliga nätterna så är han nog inte så utvilad och blir då ganska rastlös och blir lätt ledsen. Han började tex gråta sådär med "kramp" idag för något som jag inte alls förstod =(...

Så dagen bestod av att vi bara var hemma. På eftermiddagen runt 16 kom Jeanett och Willma över. Så kul att få lite sällskap.
Alvin var äntligen glad, han fick lov att pussa lite på Willma och dessutom så lektes de lite ihop. Så lilleman behövde äntligen inte gnälla som han brukar för att han försöker att få tag i henne hihi.

Imorgon ska jag till jobbet heldag. Ska jag vara ärlig är jag orolig för hur lilleman ska ha det under dagen pga av att han har blivit så mammig. Jag vet att han har det bra och tycker om mormor o morfar..men jag hoppas han inte blir för ledsen utan mig och kan somna ändå på dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar