torsdag 20 januari 2011

TÄVLINGEN startar!

Var med och tävla om 1 av 3st gåvoförpackningar med sex st småprover från Cliniderm !


För att vara med i tävlingen krävs från dig två moment:

1. svara på 3st frågor per email till mig (mirakelpyret@live.se).
2. en kort motivering här på bloggen om varför du vill vinna detta gåvopaket.
Glöm inte att skriva samma namn på mail och inlägg i bloggen, så jag kan koppla dessa samman!
http://www.aconordic.se/cliniderm.aspx

Frågor att svara på:
1. Cliniderm har även en serie för män, varför skiljer den sig från den kvinnliga serien?
2. Vad i det nordiska klimatet gör att de är extra tufft för huden att inte åldras och bli torrt?
3. Hur många återfuktande produkter för normal/torr hy finns hos Cliniderm?

Svara på detta innan den 29/1 !!
Lycka till !

4 kommentarer:

  1. Jag har mailat dig nyss (skrev min motivering i mailet så att du kan koppla ihop det med denna kommentaren)

    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Mvh//Malin

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna då jag hört mycket bra om Cliniderms produkter och det vore roligt att testa dem och se om de är något för mig.
    Jag har testat många olika sorters produkter och inte riktigt hittat den som passar mig bäst. Kanske kan Cliniderm få fart på min hy.

    Mvh Michaela
    mickan@angel-like.com

    SvaraRadera
  3. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Mailade dig lite tidigare.. :)
    Mvh Elin J
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera
  4. Jag har väldigt mycket problem med min yttorra blandhy och det vore spännande att se om cliniderm är lösningen-

    SvaraRadera