söndag 9 januari 2011

Buzzador - CLINIDERM - TÄVLING


Jag har tidigare nämnt att jag är en Buzzador. Med andra ord en person som ibland testar produkter, låter andra testa dem och sedan skriver recention om det.

Denna gången är det dags för ett test av "Cliniderms anti-age hudvårdsprodukter, från ACO"
Enligt det jag läst är det är detta resultatet av ett gediget forskningsarbete och många timmar i labbet. Produkterna är anpassade för det torra och växlande nordiska klimatet, och för att skydda huden mot ålderstecken och den stress vi utsätter oss för genom vår moderna livsstil.

Alldeles snart om några dagar kommer jag att här på bloggen lotta ut ett antal testkit för er läsare. Men först måste jag läsa på lite mera och börja att testa produkterna själv, för att kunna berätta lite mera för er.
Så, håll er i närheten och glöm inte att kika in för att veta när tävlingen kommer upp. Så ni har en chans att tävla!!
Berätta även för andra om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar