tisdag 18 januari 2011

Imorgon läggs tävlingen ut.


Sådär.
Nu tycker jag att det är dags att lägga ut tävlingen om Cliniderm hudvårdskit ut.
Jag har testat produkterna under lite mer än en vecka och känner att jag nu kan ha en åsikt om det hela. Så..imorgon ska jag se till att den kommer upp..
Just idag är jag lite för trött.
Dagarna har varit tuffa med inskolning, gravidmage, trötthet och smärta o kroppen. Men, huden har allafall fått lite fräsht =P

Måste erkänna att jag är tokig i rengöringsmjölken. Doftar lagom mycket, är VÄLDIGT effektiv och man slipper gnugga bort sminket!!! Det tycker vi om. Alltid trevligt när man slipper skrubba bort halva skinnet för att bli ren.
Tycker heller inte att jag blir sådär torr o fnasig efter den. Det är guld värt!!
Mera info kommer.. undertiden.. kika in hemsidan

http://www.aconordic.se/cliniderm.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar