söndag 9 maj 2010

Skoj söndag







Idag har varit en riktigt trevlig söndag!
Vi vaknade kl. 5 för en vällingflaska och slumrade in lite till kl.6. Runt 6.40 steg Alvin och jag upp ur sängen och lät Jocke sova in lite.
Vi bytte om och gosade lite i soffan. Sedan satte jag på TVn för första gången för Alvin. Han tyckte att TV var superhäftigt att titta på, så han satt i min famn, ingosad och kramad en stund medans jag vaggade lite lätt i soffan. Så somnade min lilleman. Han sov till 8.30 och då gick vi upp o väckte Jocke runt 9.

Sedan umgicks vi, åt frukost, lekte massor, bytte om och Alvin somnade middag runt 12 och sov till 13.30. Vi klädde på oss och for till IKEA.
Där träffade vi Elisabeth och Anna och Philip. Först åt vi lunch och sen fick Alvin och Anna leka i lekhagen. WOW. Alvin tyckte att detta var ännu roligare än Stinsens barnlekplats. Han lekte med de andra barnen, han lekte med alla "lekbrickor/klossar" på väggarna. Faktiskt fick han leka en bra stund där inne, det var så kul att se honom glad av alla andra barnen.
Sedan for vi till Willys att handla. Där tyckte Alvin att nu kunde det lika gärna räcka..han var inte riktigt nöjd. HIhihihi.. en riktig kille är han, hata shopping ;)





Alvin och jag kramas lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar