måndag 31 maj 2010

Livet bara ruser iväg från mig..

Oj så grejjer det händer i livet och jag hinner inte skriva om det här..puh.
Ja.
slutet av förra veckan shoppade jag finfina Vincent skor åt Alvin. 2par fick det blir.. e de dyrt så e de bra, så e de ja.. HAHHA.. eller inte. Allt i den meningen var fel vad gäller mig, men only the best for my Alvin!
Sandalerna har jag dock inte hämtat än för de skulle tas hem i rätt storlek åt lillemannen..ska försöka hinna med det imorgon.

Fredagen bjöd på bio ihop med mina underbara tjejjer. Sex & the City 2 fick det bli. tycker att den var lite väl mycket måste jag erkänna..men sälskapet och kvällen var underbar! Att Maria sedan var den lyckliga vinnaren av ett par deiganade skitsnygga skor från Christian Louboutin under bion!! WOW finns inte ord..jag tror jag blev lika lycklig som hon hihi.

Helgen bjöd på Dop. Elliots dop. Han var så söt den lillemannen. Fotade lite i kyrkan.. måste hinna med att kika igenom bilderna..men de kommer.
Dopet var lite personligt med bla Magnus som sjöng vackert för honom. Så härligt. De bästa av allt var att låtval nr.2 är en av de bästa låtar som gjorts. Ja..min favvorit och den låt som är min och Alvins. När jag var gravid med Alvin lyssnade jag på den varje kväll och lät magen lyssna på den med hörlurar. Sedan, under förlossningen så plöttsligt när Alvin precis hade kommit ut och sköterskan la honom i min famn så spelades de på radion!!! Hur stor är sannolikheten för det liksom??
ag har haft den på min mobil sedan 1.5 år tillbaka som rignsignal..så med andra ord.
Ni kunnde inte ha gjort ett bättre låtval..
Ja det säger väl om inte annat min logga härinnen.. Louis Armstrong är en stor idol. Och låten var den självklara "what a wonderful world"

Idag kom FL-tjejjerna förb hit och lunchade. Myysigt och sko var det. Kul att tänka på annat och försöka att låta livet ha sin vanliga ordning trotts Ozzys hälsa. Så att man inte bryter ihop. Eller ja.. dagarna är olika, vissa värdelösa och vissa bra. Idag är en bra.. igår var en dålig.
Ändå var vi och ät brunch med "bröllopsgänget" på 21 personer på Hasselbacken. Billigt o bra där med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar