onsdag 5 maj 2010

Hemska hemska helgen...

Så, de var ingen kul helg det där inte. Alvin blide bra där efter kräkningen och sedan var han i fullt lekläge igen. Jag själv var inte alls lika pigg. Jag kräktes med ca 20min mellanrum tills kl. blev 22! Fy Faaan kan jag säga, inte kul. Däromkring deckade jag i soffan och Jocke väkte mig inte. Jag vaknade runt 02 på natten med en huvudverk som var en av de hemskaste jag känt. Kunde inte ta mig upp och dricka för det dunkade så och klarade inte att ropa på Jocke att ge mig. Så jag försökte sova vidare. Runt 03 gav jag upp o satte mig upp att dricka. Fick i mig 2stora glas o somnade vidare.
På morgonen var jag människa igen. Jag var så fruktansvärt hungrig så jag kunde döda. En stor hamburgermeny blev det HAHAHAH.

Måndagen kom min pappa hem till mig och lekte med Alvin medans jag fick städa och sanera huset, ifall att det inte var räkmacka utan ett virus. Jag sanerade det mesta med kloring och ånga. Fick använda min nya ångmaskin som jag älskar. Så underbart att kunna rengöra golven utan en massa hemska kemikalier som Alvin sedan slickar på. =D
När Jocke kom hem åkte jag att handla. Sedan lagade jag mat efter att Alvin lagt dig till en kl 22.30. HAHA.. jag e knäpp, men de var bättre att göra det då än på morgonen innan alla kom hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar