tisdag 18 maj 2010

mera uppdatering


Alvin shoppar



Njuter lite i gräset.


Kom här ska jag bitas lite..

Fredag, lördag och söndag spenderade vi hemma med shopping och trädfårdspyssel.
Riktigt trevligt har vi haft det. Solen har skinit och varmt oss oredntligt. Vi shoppade blommor, jord, pallkragde och fick lite ordnig på listan att stryka.
Jag har nu en pallkrage med jordgubbar som förhoppningsvis blir smaskiga till sommaren =D
Ozzy och jag var ute på lång 3tim skogspromenad ihop med AnneLie och Hedda i skogen. Det var så underbart!! Gamla goda tider att minnas.




Torsdagen åkte jag iväg till Håbolund och tittade samt fotade hundutställning medans Alvin fick leka med Pappa. NÄr jag kom dig och hela förmiddagen var det strålande sol och varmt Så ja ringde Jocke och de kom sen och tittade en stund dem oxå.
Jeanette och Willma kom oxå förbi. Men tyvärr blev vädret dåligt och vi plockade ihop att åka hem igen.


Detta är en sådan otrolig skönhet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar