söndag 23 maj 2010

Bakluckeloppis


Jag ville verkligen komma hemirfrån idag en stund och bara göra något annat.
Först gick Ozzy och jag ned till Jakobsberg ihop med AnneLie och Hedda. Vi gick och tittade på AnneLies kompis barn som spelade fotboll. Sen ville AnneLie gärna få ha kvar Ozzy och ta med honom hem medans vi åkte på bakluckeloppis.
Jag tyckte att de vore nog kul för Ozzy, att få leka lite med Hedda, så så blev det.

Själva han vi med att vara där en lite stund innan supermonsunregnet träffade oss. JÄKLAR vad det kan regna haha.. dygnsur blev jag måste jag erkänna. Ojojoj.
Det blev allafall lite shopping som gjordes till Alvin. Lite begagnade leksaker och en vag. Jag lånade ju en McLaren paraplyvagn av Mellen som jag tycker var super. Och idag köpte jag en likadan men med gult tyg istället för blått för 150kr! Fräsch var den och med manualer o allt. SUPER!

Se blev det en liten kulbricka för 10:-
En klosslåda som man stoppar i olikformade hål för 20:-
En hel kasse med JumboLego för 20:-
En liten traktor med djur och gubbe som låter och börjar att köra när man stoppar in djuren och gubben i den för 30:-
En annurlunda boll med en mindre boll i som plingar för 10:-
Samt ett par söta kortbyxor och ett par snickarbyxor för 25:-
Så alla grejjer gick på 205:- hihi.
Jag tycker ju att loppisar e superkula, vet att alla inte uppskattar dem, men jag gör. Så när vi kom hem åkte alla plastgrejjer och byxor in i tvättmaskin så nu lukar allt rent, tom legot HAHAH..
Imorgon ska jag tvätta klädseln på vagnen oxå.

1 kommentar:

  1. Gud vad jag är avis på den där vagnen... Sån hade jag också velat ha!
    Hit kan vi väl gå snart: http://www.tabyloppis.com/

    SvaraRadera