onsdag 5 maj 2010

Mysig mammaträff

Idag bar det iväg till dietisten. Ja, inget nytt där under solen. Vet inte vad de egentligen gav mig mera än att jag redan börjat sporra mig mera o mera att ta tag i mig själv snart. Måste bara bli av oxå. Men själva dietisten i sig sporrade mig faktiskt inte alls...synd. Tjejjen var trevlig men kändes osäker och blyg för mig. Jag hade behövt någon som tipsade o peppade mig...trist.

Alvin var hos mormor o morfar under tiden. Han tyckte de var skitkul!
Sedan åkte vi hem och sov lunch. Efter sovstunden for vi hem till Maria o Kasper. Jeanette och Willma var där oxå. Vi åt god kykling och pratade. Det var supermysigt. Vet inte vad som egentligen var skillnaden från vanligt..kanske att det var precis det som jag behövde, en lugn stund i trevligt tryggt sällskap?

Jag är supertrött och heeeelt slut idag. Tror att det är pga av kräksjukan i lördags och sedan allt städande o sen träffar.. jag behöver nog lägga mig tidigt idag. Tror jag dessutom har lite järnbrist just nu?

En stor kram till er, vilka ni än må vara som läser. Ha en god natt med vackra drömmar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar