onsdag 21 april 2010

Uppdateringar


Alvin Krulltott =oD

Så, kom på att jag inte skrivit så mycket. Så jag tänkte fylla på för att ha kvar.

Tisdag:
Linda, Elliot, Anna och Jeasmine kom över och besökte oss. Supermysigt var det. Så himla kul att träffas måste jag erkänna. Det är ALLDELES för sällan som det sker.
men, desto roligare när vi gör det.
Alvin for runt som ett yrväder emellan de små änglarna.

Lilla Elliot 3mån och 1.5vecka

Måndag:
Var en lite knasig dag. Jag blandade ihop dagarna och trodde att Linda och Teres o Anna skulle komma den dagen. Så jag sprang runt på morgonen o damsök lite för Lindas skulle som e allergis mot Ozzy. Så började jag förbereda lunchen för att i nästa sek. få sms av Linda som säger att det är ju inte förren imorgon vi ska ses ;) HAHAH.

Lunch-namnam
Istället för att umgås med dem så satte jag oss i bilen och åkte till Bromma att handla mera fogmassa. På kvällen fogade Jocke klart medans jag var på en 2timmars promenad med Ozzy och Alvin ihop med Annelie och Hedda.

Söndag:
Vi var en snabbis till Tungelsta o bytte däck. Synd att Maria och jag gick om varandra och inte hann träffas =( Hade varit riktigt trevligt att ses och få se Julius dessutom...men jag hoppas på att vi ses SNART! Det är ALLDELES för länge sedan nu måste jag säga!

Min bror kikade allafall in en liten stund och hälsade på Alvin. O de lekta och hade kul. Skoj.

Alvin och morbror

2 kommentarer:

  1. Åh, den lunchen vill jag ha. Jag är vrålhungrig.

    Jag vill ses jättesnart, helst igår!

    Puss

    SvaraRadera
  2. SÅ himla fin bild på Elliot!! Kan man få originalet? Skulle vilja göra en förstoring.

    SvaraRadera