torsdag 15 april 2010

Förvirrad ? Nää inte alls ;)

Oj så snurrig man kan bli.
Jag har stressat som en tok hela morgonen med att rasta Ozzy, ge honom mat, ge Alvin mat, äta frukost, klä på mig, klä på ALvin, packa badkläder och packa skötväska o packa bilen. Satte oss i bilen o far iväg. Ringer Maria och Kacper o får reda på att babysimmet startar ju inte förrens kl 12 !!!
HHAHAH.. så de var bara att vända bilen och åka hem. Lägga Alvin så plockar ja lite hemma istället. Puh..ibland är man snurrig alså.

Har allafall gjort lite bra saker som man bör göra.
Avbokat tandläkartiden hos min förra tandläkare om jag skulle till den 29e. Har sådan ångest att jag inte klarar av att gå dit. Usch, jag hatar verkligen tandläkare. Ska bara få arslet ur vagnen att boka en ny tid hos Maria(kacpers) tandläkare. Jag vägrar att gå tillbaka till min förra allafall..puh.

Jag har ringt kyrkan o bekräftat doptiden vi fått. Nu ska man bara fundera ut allt som måste fixas inför den saken oxå. Skulle ju inte döpa lilleman, men nu blir det så att de blir dop ändå. HAHA.. kul med en 1 åring som döps. Kommer att bli full rulle i kyrkan kan jag lova. Lycka till den som tänker hålla i honom under all den tiden. För de första väger han ingen fjädervikt precis, men inte sitter han stilla heller..OJOJOJ.. vad har jag gett mig in i??????????????+

Snart är det dags att väcka Alvin, vi måste ge oss iväg så vi hinner bada lite =P om en timme börjar det.
Ska nog slänga lite välling i lillen så han inte är tom i magen..får bli riktigt mat sen istället. Vissa dagar måste väl få bli lite tokiga va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar