lördag 24 april 2010

Robin på besök

Idag är en härlig dag!
Gick upp tidigt, städade dammade o damsög både uppe och nere. Så härligt! Jocke han sov ihop med Alvin "deras" förmiddagssömn då. ;)
Sedan bar det iväg till babysim, WOW vad Alvin älskar att simma.
tyvärr så tycker han bara om det, han vill inte göra något annat. Han vill bara ligga på mage o simma. Han HATAR att dyka, han tycker inte om balasnövningarna, inte heller simma på rygg, bara på mage. Ja o så bollarna som han ÄLSKAR. Jag tror han går dit för bollarna skull ;) Tror att vi måste köpta han en påse bollhavsbollar. Han skulle ju svimma av lycka!! HAHA.. Tänk, en lite babypool fylld med bollhavsbollar!! Vilken lycka för en bollfanatiker HAHAHA, skulle vilja se den synen. Vad synd att Linda inte jobba än, så man kunde hälsa på bollhavet =P

Kl. 13 kom Robin, jockes systerson hem till oss o stannar över natten, jätte trevligt. SÅ, Robin fick välja lunchen vilket reulterade till ett besök på Outlet och Pizzahut.
Hemma matade vi och kelade med katterna. Grabbarna var ute på promenad med Ozzy medans jag svabbade golven med en Ångsvabb som vi lånat av Jockes mamma över dagen. Jag vill testa den o se om de e värt att köpa en sådan. Tycker ju egentligen att det är smartare att tvätta golven med 100graders ånga än med kemikalier nu när Alvin kryper omkring o ibland slickar golven, men är den bra? De kostar ju lite liksom...
Nu på kvällen har vi ätit godis som vi shoppade på godispalatset och tittade på.....tadam = "The Goonies" !!!!!!!
Nostalgitripp som tusan..jag kände mig som barn på nytt o den var precis lika bra nu som då =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar