torsdag 15 april 2010

Skön dag.

Så, då blev babysimmet äntligen av trotts min förvirring ;)

På plats fanns Maria/Kacper & Silvia/Kate. Kul att simma ihop med några vänner.
Alvin tjöt som vanligt av glädje i poolen. Han älskar verkligen att vara där och framför allt badbollarna. Han ska alltid ha en boll i vardera hand o vill hellst ha tag i ännu flera ;)
Idag fungerade det mycket bättre att dyka. 3 dyk sammanlagt blev det och jag fick Alvin att skratta efter dyket =D

Efteråt for vi till Jakobsberg och åt på kinan. Gott o trevligt då barnen uppförde sig exemplariskt!

Sen blev det lite shopping. NameIt i Jakan har super rea på vissa varor så det blidde en fin vit skjorta, 2st sommarlinnen, 1par badbyxor. Sen shoppade jag ett lås till barnvagnen i sportbutiken. Skönt att det är inhandlat nu tycker jag så kan man kanske ha lite mera frihet.

När vi kom hem somnade Alvin precis när vi skulle ur bilen. Så jag la över honom i vagnen o han vaknade inte! Sen gick vi på en långpromenad ihop med Ozzy. KUL.
Han fick ligga kvar ute o sova på baksidan och vore det inte för att jag väkte honom så hade han nog sovit för natten tror jag. Resultatet blev en väldigt sen läggning för natten. Men han hade ett underbart humör o lekte o var absolut BÄST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar