lördag 24 april 2010

Så lite uppdaterat

Jag inser att jag inte längre hinner med att vara härinne och skriva lika mycket som förut, eller, jag hinner egentligen inte surfa heter det. Borde väl inte sura för det, orsaken är ju att jag har alldeles för mycket att göra om dagarna =D och det ska man väl inte klaga över. För det är bara trevligt det.
Så jag uppdaterar efterhand igen hihi.


Fredag:

Fika i Kista Centrum

STOLT!
Jag åkte till Kista centrum ihop med Alvin. Där träffade vi Maria & Kacper och även Lina. Vi åt en trevlig lunch i KidsCourt´en. Alvin testade hur Kacpers händer smakade hihi. Tror han nöjjde sig med handen när han inte kunde få hela honom att pussa på. Det är magisk vad mycket han tycker om att pussa på Kacper, alltid o Kacper är så otroligt snäll och låter honom pussa, o krama, o banka ibland =/

Jag är stolt över mig själv, de som jag är så dålig på, att byta o reklamera saker. Nu var jag äntligen in med mina Ecco kängor och lämnade in den för reklamation för att de läcker i en av sömarna. De ska göra ett vattentest på dem och antingen blir det pengarna tillbaka eller ett par nya om jag vill, o de vill jag. Har ju ändå haft dem i 3vintrar så de e lönt! Dessutom! Jag reklamerade mina underbara nya stövlar, för sulan hade släppt. Så fick pengarna tillbaka för dem.

Efter Kista gick tog jag Ozzy och vi gick på en promenad i de vackra vädret ihop med Lina som passade Dexter. Båda grabbarna njöööt fullt av friheten, solen och våren och varandra. En del lek o spring blev de minsann. Det är så härligt att se Ozzy lycklig, rulla runt, busa med Dexter o springa omkring. *ler*

När vi kom hem kom mormor o morfar över på middag. Jocke var ute med Jobbet hela kvällen så det var trevligt med lite sällskap =D



Alvin och Kacper i kista på lunch


Torsdag:
Inget speciellt. Vi var mest hemma och fick ett kort besök av mormor o morfar.
Alvin STOD UTAN STÖD för första gången i lite över 1 minut!!! Han gjorde det 3 gånger till o med under dagen. När Jocke kom hem så försökte vi att han skulle visa, men icke, då var han inte längre på humör ;)

Onsdag:
Mammagrupp hemma hos Maria & Kacper. WOW säger jag bara, kvinnan är magisk. Att hon kan vara så duktig får mig nästan att må dåligt att jag inte hinner med..men jaja så är det.
Hon bjöd oss på (för mig) årets första grillade kött. Åååååhh så gott det var, MUMS!
Alvin, å sin sida bestämde sig för att Maria var hans, bara hans och alldeles enbart hans lektant. Oj så han pratade o flirtade med henne om hon så bara försökte att prata med någon annan, som tex hennes egna lilla Kacper så fick man höra det. Alvin höjde rösten o pladdrade på ännu mera så att hon inte kunde undvika att prata med honom ;) HIhihi.. min lille översocciala bebis *älska*

Alvin visar Viktor busigheter-hur man klättrar i trappor.

1 kommentar:

  1. Tack för allt fint beröm jag och Kasper får. Du får mig att må riktigt bra vännen! TACK!
    Men så jätte fantastisk som du får mig att framstå vet jag väl inte om jag är.
    Och jag är gärna "lektant" till ditt lilla charmtroll!
    Kram kram

    SvaraRadera