fredag 9 april 2010

Skön grån fredag



Idag är en grå, egentligen tråkig fredag. MEN, inte blev den tråkig för det inte. Jag, Alvin och Ozzy stoppade oss i bilen strax innan kl.13 och åte hem till Terese o grabbarna. Sen gick vi på promenad. V besökte växthuset där personalen tillät att Ozzy fick komma in och handla med oss. Han gjorde riktig entre måste jag säga, både personalen och kunderna blev såå imponerade och glada. Det skulle klappas, pratas o ha sig. Ja till o med var det en tant som drog upp benet o skulle till att sätta sig på honom som skämt, men då sa jag ifrån, de är inte OK. Det är skoj att de tyckte han var go o snäll, men att sitta på han de e inte OK, han är en snäll hund som ska behandlas med respekt!

TACK för en härlig promenad så hoppas jag att vi ses nästa vecka eller veckan därpå för en lunch o promenad =oD KRAM!

3 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR den!! Kan inte vara glad nog att ha min drömvagn i mina ägor =oD

    SvaraRadera
  2. Tack själv söta! Mycket mycket trevlig promenad! Meras sådana!

    Trevlig helg :)

    SvaraRadera