lördag 20 mars 2010

trötter

Det är vad jag är. Fruktansvärt trött ??? Jag orkar knappt röra mig, när Alvin lägger sig för kvällen stupar jag i soffan och bara tittar upp i taket känns det som.

Idag har vi varit och simmar. Min underbara pojke bara ÄLSKAR vatten. Han blir så fruktansvärt lycklig av att bada, så när halvtimmen gått vill vi ogärna lämna basängen kan jag säga. WOW så kul det är.
Idag var vi bara 2barn i gruppen. Verkar som om många är sjuka just nu. Så vi fick massor av uppmärksamhet. Alvin och den andra bebisen fick tjuvstarta på kurstillfälle nr.5 Att bada med badring och hålla balansen. Han klara det gallant. Tyckte att de var jättekul att få flyta ensammen i ringen. =D

I torsdags kom Linda och Elliot förbo och lekte med oss. Såååå roligt var det att träffas. Han är härlig lille Elliot. På kvällen for jag och Simmade med Ozzy. OJ OJOJ vad trött han var sen. Han var GRYMT duktig och simmade superlänge.

Fredag spenderade jag hemma med besök. Först for Alvin och jag till ICA kl.9 för matshoppig. Sedan kom Sara och Alvina på lunch. På eftermiddagen kom Jeanett med Willma och tog med sig en kompis med hennes 5månaders dotter och 3års son. ALvin tyckte att pojken var HÄFTIG! Han kröp efter honom i en väldans fart och lekte o tittade på när han åkte runt med Alvins bilar mm. Lilla flickan pussade han så att de blide deras första tungkyss HAHAH..
På kvällen blev bara Jeanette kvar och hennes kille Gabbe kom förbi så åt vi middag ihop allihop. Sedan tittade vi på film till sena timmen. Behöver jag säga att alla utom Gabbe somnade någon minut under filmen, småbarnsföräldrar alså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar