lördag 6 mars 2010

Babysim roues !!


WOW. detta var en av de absout roligaste sakerna jag gjort genom tiderna. HIhi.. Tänk, att man kan blir så lycklig av så lite egentligen.
Men Alvin NJÖT, han skrattade, rent av bubblade av skratt, sprattlade med benen, plaskade med armarna pussades, pratade o skrattade ännu mera. Detta var verkligen hans typ av aktivitet. Jocke och jag njöt så de gjorde ont i hjärtat av att se honom så lycklig. Jag kan knappt vänta till nästa gång som vi får chansen att simma igen.
WOW !!!

Men jag kan ärligt säga att jag är mera säker nu på att vi gjorde rätt som väntade tills han blev så här stor. Alvin var inte tillräckligt "med" förut för att skulle kunnat ta in allt på det viset som han gjorde nu. Nu fick han liksom en hel upplevelse, inte bara upplevelsen av vatten. För det har han ju fått innan hemma (med 2 ofrivilliga dyk ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar