måndag 29 mars 2010

Sollentuna Hundutställning

Ilördags lämnade jag alla killarna hemma och for på utställning. Utan telefon dessutom. För jag kan inte hitta mobilladdaren. HAHAHA.
Där var jag till lite efter kl.16. Hur kul som helst att vara "Aneta" igen. Som vanligt tillbringade jag tiden vid ringside och fotograferade hela dagen. HÄRLIGT. Nu ska de bara redigeras o lägga ut. En del ligger redan ute ihop med dagens resultat, skönt.
När jag kom hem så var morfar barnvak. Jocke for ju iväg på sin grabbdagg kl.13 så morfar fick ta över. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite nervös hur det skulle gå, att han skulle vara ensam hemma med pojkarna. Men det gick finfint!! Jag kom hem till en lycklig liten kille som kom som en liten eldspruta krypandes ut till hallen till mig när han hörde min röst i dörren. MYYYYSigt. Det bästa är att han dessutom börjat med sitt "maamaa" ljud som han säger ofta när han vill något. Så de var härligt att se han komma krypandes o pratandes maamaa när man kom hem =D.
Nedan en filmsnutt på Alvin och morfar som leker med bollen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar