fredag 26 mars 2010

förkylningstider

Bläh för dem! De e verkligen inge kul med förkylningar. Att de liksom aldrig går över känns de som. Alvin är fortfarande snorig, Jocke känner sig lite förkyld men inte så farligt. Min mamma är dundersjuk, Alvin har väl smittat henne. Hon ligger hemma med superfeber nu och Alvin som skulle vara hemma hos dem både idag och heldag imorgon. Bajs, nu blir de inte så. Idag löser sig ändå ifs, Jocke kommer hem på långlunch och passar en stund så jag kan gå till doktorn. Men tyvärr så blir Alvin hemma imorgon så de blir att pyssla ihop våra scheman.
Jag får väl komma hem tidigare från min utställning som jag så länge längtat efter =( men jaja, nu har man Alvin att tänka på hihi.

Igår var allafall en mycket trevlig dag. Vi åkte hem till Elisabeth och Anna. Kul, något annat att göra än bara vara vi 2 hemma. Det var väldigt länge sen som vi sågs pga av utlandsresor mm och nu ska Elisabeth tillbaka till jobbet nästa vecka. Det är makalöst att Anna redan fyller 1år om några veckor!!?
Synd för oss... =( strax är vi där vi med, jag kommer att gråta floder den dagen min mammaledighet tar slut =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar