söndag 7 mars 2010

Nu bär det av om några timmar...


Alvin, kusin Robin och fam. hundar.
Så, dagen har vi spenderat hemma hos Jockes mamma och ätit gott ihop med familjen. Mysigt var det, kanonfint väder och härlig promenad ute i de sköna.
Vi har alså hämtat vår nya vagn, OJ så härlig den är. Imorgon följer den med till Polen, hoppas de är snälla med den på flyget.

Kvällen har jag spenderat packandes..puh. Jag HATAR att packa, hur faan har jag lyckats ha 20kg med mig ner?? Ja vist, det är en del barnmat, presenter, mina och Alvins kläder och lite necesär. Var kommer alla kilon ifrån?? Jag blir vansinnig alså..hoppas de inte blir trubbel på flyget. Puh..

Jag har slarvat bort mina skinnhandskar =( Så trisst för jag gillar dem verkligen. Hade dem med i lördags och är rädd att jag slarvade bort dem ute..,men hoppas egentligen på att de ligger kvar hos Maria. Det hade känts bättre..

Ha de så gott allihop så skrivs vi om 2 veckor ;)

Alvins nya kompis som inte vilje lämna hans sida.

1 kommentar:

  1. Oh no! Jag hade fått för mig att det bara var en vecka.

    SvaraRadera