måndag 1 mars 2010

Buzzy bee


Mina härliga killar i söndags när vi var på väg till IKEA

Idag var en härlig dag. Hade massor av skoj som hände. Dagen började skönt, Alvin sov gott i natt, vaknade bara en gång och åt, sen sov han till kl. 5.45.
För några dagar sen upprättade Jocke o jag ett Mat&Sov schema till Alvin. Så lilleman vaknade som sig bör 05.45. Åt välling. Sedan blev de ordentlig frukost 07.30. När kl slog 9.00 blev det förmiddagslur som ska vara en timme, men lilleman var tydligen trött och sov 1tim 45min!? Näste sovstund ska vara kl 14. Men liten blev trött o somnade kl 13 istället, sov 1.45 här med?? Dessutom kom Linda och Anna med bebisar. Alla 3 bebisar sov i dryga timmen och vi hann äta lunch under tiden i lugn o ro!!!! Hur ofta har man sådant flyt ;)

Som de ofta blir med 3 bebisar så blev det lite småstressig hemma hihi att det sedan är jag som är inblandad gör ju inte saken mindre rörig HAhaha
Efter ett tag kom Vicky och hennes hund Dexter förbi, lite tidigare än jag trott men det gjorde inget.
Runt 17.30 kom Jocke hem och tog över Alvin, inkl. vännerna ;) Så for jag och Vicky iväg och simmade med hundarna. Vi hade ju en tid bokad så det fanns ingen återvändo.
Nu är ett 25gångers kort inköpt åt Ozzy. Så nu blir det av att simma minst 1gång/vecka. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar