tisdag 30 mars 2010

Frissan tjohejj

Fick ett infall igår. Jag tröttnade så rejält på mitt hemska hår. Bara långt o jäkligt. När de börjar att nudda byxskärpet är det verkligen dags att klippa av, och det har det varit lääänge.
SÅ, sagt o gjort. Men denna gången inte i duschen med min tygsax. Istället fick jag ett infall o ringde ned till frissan kl.14 hade de en tid hos en tjej. Sen ringde ja min pappa o frågade om han kunde sitta barnvakt en stund.
Så, nu har man klippt av en 30+ cm. SKÖÖÖNT!
Det känns som om det knappt finns hår kvar, men det gör det när jag tittar i spegeln men vikten är mycket lägre hihi.
Ska jag vara ärlig är jag ganska nöjd dessutom, all förändring var i detta läge en förbättring HAHA..

2 kommentarer:

  1. Lovar att lägga in en bild..men måste nog orka tvätta håret först ;) Nu är de i en skitig tofs HAHA..
    Puss

    SvaraRadera