onsdag 3 mars 2010

Bad hair day...


hm.. skulle kalla det för "bad hair year". Fy faan vad man set ut alså, och på något vis komer ajg fortfarande inte på vad göra av skiten. Så, nu sitter jag allafall med hårfärg i hårt. Förhoppningsvis täcker det de hemska gråa som ploppat upp som en stor odling jag sått allt sedan jag blev gravid???

Det är ju egentligen vansinnigt att sätta färg i håret medans man har en liten Alvin som sover förmddag. Hmm..hoppas hoppas han nu inte vaknar innan jag hunnit spola bort det här..vore katastrof.

Dessutom försöker ja surfa utan glasögon just nu HAHA.. går sådär kan jag säga. Skriver utan att se texten. Men de kanske inte blir så annurlunda än vanligt. Brukar inte hinna med att korrekturläsa vad jag skriver i vanlig fall och jag vet att tex tangentbordet har dåliga knappar hihi..

1 kommentar:

  1. Hoppas färgen blev snygg!

    Jag tycker du ska klippa 5-10 cm längre än axellångt med lite uppklippningar. Dock inte kortare etapper än att du kan få in dem i en tofs.

    SvaraRadera