måndag 1 mars 2010

Ozzy matskålar e bäst!


Leker gott.

Allafall om man ska tro Alvin.
Glömde helt bort att skriva om mitt lilla monster ;)
Idag behövde jag få hänga lite tvätt och stoppade lilleman i gåstolen en sek. Han tyckte inte helt om det o pratade lite irriterat på mig när jag gick gick iväg.
Några sekunder senare inser jag att det är ALLDELES för tyst hemma, går ut ur tvättstugan och hör ett glatt litet skratt gång på gång. Kikar runt hörnet i köket av nyfikenhet, för att hitta bebis grävandes i Ozzys matskål som han välter över sig och plaskar med händerna o det vatten som är kvar i skålen när resterande litern redan hamnat på golvet. ;) Så kan det gå när bebis trallar omkring som han vill hemma hihi.

1 kommentar:

  1. Härligt...antar att lillkillen hade superskoj!

    SvaraRadera