tisdag 12 oktober 2010

Söndagen


I söndags valde lilleman att vakna kl 04.10 på morgonen. Jag fick honom att somna om en timmer efter ca. en kvart, men då var jag ju redan vaken ?!
Vi gjorde oss klara sen med frukost o lite telletubbies som gick på TV o sen åkte vi till mormor o morfar o gammelmormor.
Alvin blir så magiskt lycklig av att umgås med dem så de finns inga ord. Jag tror att han bokstavligen skulle knyta en knut på sig själv, bara han var något längre ;)

Kl. 10 lämnade jag lilleman och for till simhallen återigen med hopp om ny lycka denna gången. När jag kom dit träffade jag killen som hjälpt mig dagen innan att ta mitt nr. ifall den skulle komma fram. Men den var inte där nu heller. Men skåpet jag hade haft var låst så en tjej kom o låste upp det för att se om det låg något där.. NOp.
precis när jag skulle gå så bestämde jag mig för att skriva en hittelönslapp och precis när jag ska in i omklädningsrummet för att sätta upp den kommer städerskan och frågar vad jag söker. Och gissa min förvåning när hon säger att hon har hittat den. VILKEN TUR att jag åkte dit igen så den inte hann hamna i upphittatbingen än!!
Jag blev så glad så jag fällde lite tårar igen.. (lite hormonell nu när jag är gravid HAHA)
Hon ville inte ha någon hittelön så jag satte mig i bilen, åkte till ICA o shoppade 3st stora Meci chokladaskar som jag åkte tillbaka och lämnade till dem alla 3 som hjälp till att leta o hitta. =D

Resterande dagen spenderade vi med att sova en stund, sen åka på promenad med Jocke och efter det till Kista gallerian att leta vinterstövlar till Alvin. Men, som vanligt var de slut?? Att de e så dåliga på att ha storlekar inne?
Men, de blev ett par enkla skor till mig istället som jag kan jäsa i under graviditeten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar