onsdag 6 oktober 2010

Mysdag med mina tjejjer.. o tandsprickning..


Ikväll skulle det som skrivet innan blivit en Me & I träff hemma hos mig. Men jag fick aldrig tag i Malin och hon hörde inte av sig, så den bokade jag av.
Istället kom Linda och Maria över allafall och bara spenderade lite tid här hemma. Det var suuupermysigt!
Så otrolig underbart att få träffa dem, jag förstår inte varför jag träffar dem så sällan när de 2 får mig att må så bra av att ses. Jag mår alltid sådär bra i sinnet efter att vi har umgåts. TACK !

Tyvärr, hade Alvin världens hemskaste humör idag, fy alltså. Han kändes lite varm tyckte jag och grinade över allt möjligt som inte var som det skulle?
"Vad händer" var de jag tänkte mesta delen av tiden..tills kl typ blev 19. Då lilleman började gå och slickade sig på "överläppen" trodde jag. Så jag kände med fingret i munnen på honom och, mycket riktigt, där var det vasst. I morse var det inte det.. så medan vi umgicks sprack alltså Alvins tand igenom tandköttet. Troligtvis kom hans hemska humör från det, eller så var det bara en sådan dag helt enkelt..??
Lite typiskt, men så är det. Älskar honom underbart mycket allafall !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar