tisdag 12 oktober 2010

JAG ÄR EN VINNARE !!!


Så mår jag idag!

För några dagar sedan skrev jag om en tävling på 21ans blogg
Det var en tävling om en bok. Om "Jonathan - (inte) som andra barn?" av Anna Sandström.

Imorse, när jag åker bilen till jobbet kikade jag lite snabbt sådär på min mail på telefonen o se om jag blev paff o superglad av de mail som låg där.
Hej Aneta
Ditt namn stod på vinstlotten när jag nu på
morgonen drog en vinnare i min tävling:


JIPPI !!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde ALDRIG att jag skulle vinna den, men hoppades så klart jättemtcket.
Nu ska jag vänta otåligt på posten i några dagar så ska jag avsätta lite lästimmar för mig =P

Åhh så glad man kan bli ibland!

1 kommentar:

  1. Hej Aneta!
    Kan du maila mig din adress så ska jag skicka boken till dig så fort som möjligt?! Vet inte var jag gjort av Lindas mail, men jag hittar det inte just nu. Mig når du på jonathanmamma@hotmail.com
    Tack
    Anna Sandström

    SvaraRadera