tisdag 12 oktober 2010

forts. lördag

jag hann aldrig med att fortsätta skriva igår, så jag gör det nu. Vill ju gärna ha kvar vad vi gör för framtiden =P

Efter att jag upptäckt att jag glömt kvar overallen så ringde jag simhallen o frågade efter den. Receptionisten svarade att hon slutar nu och att de stänger för allmänheten nu. Så jag kunde ringa tillbaka imorgon o höra om de hittar den. Då skulle den finnas i deras upphittat binge.
Men, eftersom vi precis var på väg till bilen på en promenad åkte jag förbi allafall och hoppade över spärren för att titta i omklädningsrummet.
Som jag tänkt, ingen overall där inte. Inte i deras "upphittatbinge" heller som befinner dig bredvid hissen, utan övervakning. Bara för alla att gå förbi o ta det de är intresserade av =(

Jag tänkte att nu är de kört, nu är den borta. Grät en del tårar och åkte vidare på promenad till Hästagård 4H.

Alvin lyckades att springa runt som en liten virvelvind, så som han oftast gör. Han tittade på hästarna, kossorna, hönsen mm.
Puttade omkull Willma några gånger av kärlek =P
Sedan på vägen hem igen under promenaden sprang han lite snabbare än jag hann med och trillade med huvudet före ned i ett dike. Fullt med vatten och ordentligt djupt så hela lilleman försvann för en stund.
Som tur var gjorde han sig inte illa utan blev mest rädd! *puh*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar