onsdag 6 oktober 2010

Me & I = by by

Jahopp
Troligtvis eller ja...ganska så 100% blir det inget Me & I idag.
Jag har försökt att ringa Malin massor av gånger och sänt sms men utan att få något svar. Så, igår började jag att ringa de som skulle komma o såga att jag inte är säker på om det blir någon träff då värdinnan inte går att nås.
Malin, Viktors mamma, förklarade att värdinnan Malin inte har någon fungerande telefon..så där kommer förklaringen till varför hon inte har gått att nås. Men hon skulle kontakta mig på kvällen.. men så blidde det inte.
Så, idag runt lunch pratade jag med viktors mamma igen som sa att Malin inte var på jobbet pga av sjukdom, så jag antar att hon inte heller dyker in ikväll..
SÅ, jag har börjat att ringa runt och avboka kvällens träff!
Så vet alla ifall att det är någon som jag missat att berätta för.. =/

Vi var inte så många som skulle komma men ändå hihi.. tråkigt om någon står utanför min dörr ikväll och undrar var shoppingen blivit av HAHAHA

Det positiva är att Maria och Linda ska komma o umgås allafall!. Det behöver jag, mina 2 tjejjer som kommer o gosar lite i soffan (ja eller lekandes på golvet ;) )
Så, nu måste jag hitta på något som vi ska äta =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar