fredag 15 oktober 2010

Snor o feber - bläh!



Vaknade i morse på soffan, så som jag gjort de senaste dagarna =(
Jag är så fruktansvärt trött om dagarna att jag inte orkar umgås efter jobbet. Trotts att jag försöker så lyckas jag inte hålla ögonen öppna längre än till kl. 20.30 som max! Igår ville jag verkligen kolla på Grey´s men så blev det inte.

På morgonen idag vaknade en superledsen liten pojke. Han smågrät o gnällde o visste inte om han skulle stiga upp eller om han skulle ligga kvar. Vi försökte att gosa alla tre en stund för klockan var ju bara 5. Men de gick inte.
Så det blev ombyte och sedan lite TV i soffan med först mig och sedan Jocke när jag skulle åka till jobbet.
Lilleman åt allafall sin gröt och fick lite flytande Alvedon och efter att ha ring hem precis fick jag veta att Alvedonet gjort sin verkan.
Nu springer han runt o rivet hemmet.
Stackars Jocke som ska stå ut hela dagen hemma idag utan att få gå på öppna förskolan.. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar