onsdag 25 maj 2011

Min blogg


Jag känner att jag behöver få skriva en sak så ingen tror att jag är deprimerad eller så.
Min blogg är för mig mitt sätt att ventilerar mina innersta tankar. Min pysventil när det redan känns jobbigt, orolig eller när de håller på att kännas så. Det är mitt sätt att skriva ned mina krångliga tanketrådar för snöra upp dem och på ett klarare sätt lämna min hjärna.

Nästan ALLTID efter att jag skrivit ett ledset inlägg så mår jag såååå mycket bättre. Oftast tror jag för att jag då klarat av att sortera och inse att livet är rätt bra ändå och det inte är så farligt.
Jag är en person som behöver ventilera för att orka med när det är dåligt men som när allt är underbart glömmer heeeelt att blogga. Då glömmer jag även bort att blogga HAHA. Så därför kan bloggen ibland arta sig ganska negativ i andras ögon kan jag tänka mig. Ville bara förklara så inte så mycket missförstånd behöver ske.

Jag skriver för mig egen skull, jag skriver för att leva, jag lever inte för att skriva.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar