söndag 22 maj 2011

Hälsospåret


I söndags var mitt första hälsospår. Behöver jag nämna att jag INTE har en OK kondition? Det är jag ihop med 70% av sveriges befolkning som ligger där..pust. Visserligen var den bättre än den kunde varit med tanke på min ålder och mitt BMI men det gör en ju föga gladare. Nu får jag se det positivt och tänka att härifrån kan det bara bli bättre =)
Min uträknade kondition var 32 denna gången =/
Med andra ord så gick jag om jag mins rätt 844m på 7.18sek.

"BAJA BAJA" skulle Alvin sagt till mig om han förstod vad detta innebar för mig. ;)

Så, om 12 veckor får vi se om de händer något med detta värde, hoppas

2 kommentarer:

  1. Nästan en km på 8 sekunder kan INTE vara dåligt! ;) <3

    SvaraRadera
  2. HAHA.. så klart det ska stå..7.18 min !
    ;)

    SvaraRadera